torsdag 10 augusti 2017

En vecka med annat fokus än träning

Trots att det är torsdag är det faktiskt mitt första träningsdag idag. I måndags kväll cyklade jag till Tele2 Arena och såg Malmö FF vinna över Djurgården :) I tisdags blev jag spontant hembjuden till min bror på grillad korv + lite fotbollsspelande och frisbee-kastande tillsammans med hans 2-åring. Igår cyklade jag till Långholmen för att se en av Parkteaterns föreställningar. Visserligen har det inneburit flera kilometer extra på cykel och därmed en del vardagsmotion, men samtidigt så går jag bara en tredjedel så mycket som jag har gjort under semestern. Så mycket mer träning blir det antagligen inte i helgen heller för då blir det både besök från Hamburg och så ska jag vara barnvakt till min ena systers två barn. Men ser fram emot båda sakerna väldigt mycket. Träningen kan vänta till nästa vecka!

Inga kommentarer: