lördag 5 augusti 2017

Lördag efter en veckas jobb

Jag har inte prioriterat städningen under semestern, så nu var lägenheten verkligen i behov av en rejäl uppfräschning. Så efter dammtorkning, dammsugning och avtorkning av golv så är smulorna på golvet borta och det luktar svagt av citronsåpa. Skönt! Och efter städningen har jag varit och tränat. Fick till ett bra pass för rygg och armar och kan bocka av veckans tredje pass. I morgon är det dags för Hot Mojo - för första gången på evigheter!

Gick ju hem lite tidigare från jobbet nästan varje dag den här veckan, så det kanske inte är så konstigt att jag inte var lika trött som vanligt igår. Har också tagit det lite lugnare rent generellt + att semestern borde göra att jag vilat upp mig och har kvar lite extra energi. Men är glad att jag har sparat en vecka som jag ska ta ut i månadsskiftet augusti/september. Skulle egentligen vandrat med en kompis då, men hon har fått hälsporre och kan inte. Funderar just nu på om jag ska vandra själv (och i så fall var) eller om jag ska göra något helt annat; t.ex. åka till London, Rom eller Palma?! Frågan är då bara om jag vill tanka sol och värme eller konst- och kulturupplevelser... Ska försöka bestämma mig i helgen.

Inga kommentarer: