tisdag 13 februari 2018

Fettisdag

Vi var några stycken som gick på semmeltåg på jobbet idag, d.v.s. var på ett café och åt en semla på eftermiddagen. Det var antingen min femte eller sjätte semla i år! Alla på olika ställen och alla goda även om det har varit en som stuckit ut som bättre än de andra; den från Tössebageriet.

Idag har jag varit på gymmet igen. Igår körde jag lite stretchövningar för ryggen hemma på vardagsrumsgolvet. Då var jag också väldigt trött i ryggen när jag kom hem efter jobbet och värst var det att sitta. Jag känner fortfarande av ländryggen, speciellt när jag böjer mig framåt, men idag tycker jag ändå att det har vänt. Körde dock mest rehabliknande övningar på gymmet och enda "riktiga" styrketräningsövningen var sittande rodd med lätt vikt. Kunde däremot springa en halvtimme på löpbandet utan problem. Skönt!

Inga kommentarer: