torsdag 2 oktober 2008

En kväll på gymmet

Har varit på gymmet två gånger den här veckan. I tisdags körde jag 20 minuter på löpbandet och sedan baksida lår, rodd och utfall + lite andra övningar. Idag cyklade jag 30 minuter i stället och fortsatte sedan med benpress, breda latsdrag och triceps. En del mage blev det också. Kändes bra både idag och i tisdags, förutom att jag har känningar i mitt vänstra ben... Är lite orolig för att jag har slagit upp skadan igen, men hoppas att det bara är inbillning och att det beror på att jag testar ett nytt löpsteg. Det är ju helt klart så att jag känner efter på ett helt annat sätt nu än jag gjort tidigare.

Annars blir det nog ingen mer träning den här veckan. Åker till Stockholm i helgen och ska bara umgås med släkt och vänner, äta gott, hinna med lite utställningar och förhoppningsvis hitta ett par snygga stövlar. Kanske blir det något roligt träningsplagg också!

Inga kommentarer: