tisdag 7 oktober 2008

Träningsvärk!?

I morgon kommer jag garanterat ha träningsvärk. Testade en massa nya övningar idag plus att jag höjde ett antal vikter. Det är nog det bästa med att ha en PT:
  1. Det är någon annan som ser att det finns lite extra krafter kvar och att jag egentligen orkar lite till
  2. Variationen på övningarna

När jag kör själv blir det gärna samma gamla övningar om och om igen. Och i längden blir det ganska trist. Kroppen vänjer sig också och musklerna utvecklas inte lika snabbt. Säger min PT...

Annars kände jag mig lite trött och sliten efter helgen. Sov ovanligt bra på tåget, men har nog ändå sovit ett par timmar för lite. Hann med både Magasin 3 och Bonniers konsthall i söndags och igår blev det en hel del shopping - ja, jag hittade ett par stövlar till slut! - och sedan vernissage på Berns. Kul!

Inga kommentarer: