onsdag 8 juli 2009

Snart slut på träningskläder

Tvättkorgen är överfull, men det är inte tvättid förrän på lördag! Det innebär att jag får rota länge i garderoben för att hitta rena träningskläder. Favoriterna är förstås redan använda, så just nu är jag inne på de träningskläder som jag antingen inte gillar så mycket, inte andas så bra eller som inte sitter helt OK... Ett riktigt I-landsproblem.

Sprang 3 km på löpbandet som uppvärmning för styrketräningen. Dagens pass var ganska blandat med olika slags latsdrag, utfall, lårcurl och biceps med stång. Några magövningar körde jag också, men inga chins och dips. Kände mig lite matt, men insåg inte förrän för en liten stund sedan varför; det brukar ta ett par dagar innan kroppen är helt och hållet återhämtad efter blodgivningen.

1 kommentar:

JaWe sa...

Förstår vad du menar! Man har sina favoriter man vill ha på... De kläder man springer fortare med ;)