tisdag 16 februari 2010

Närgången dressyr

Ibland är det kul att använda sig av synonymerna i word...

Dagens PT-pass hade ett tufft upplägg och tyvärr svarade kroppen inte riktigt. Skyller på att sviterna efter förra veckans förkylning. Annars var det ett bra pass med blandade övningar. Inga helt nya, men en del som vi inte kört på ett tag. Sedan var det en del övningar som jag har en hatkärlek till - de som jag i princip aldrig kör själv för att de är så himla jobbiga, men som är jättebra. Bara det är en bra anledning till att fortsätta med PT!

2 kommentarer:

Andrej sa...

Ett av mina stora nöjen här i livet: när mina kära träningskompisar ser lidande ut bara jag visar övningarna och jag hör någon säga med ihopbiten mun:
- Neeeej, inte den.

hehe...

BoelMaria sa...

Hahaha! Oj, vad jag känner igen det där!