tisdag 2 februari 2010

Nu är jag trött på det här!

Har nu pulsat genom snön igen... Snöar ganska rejält och blåser så det var inte lönt att tänka på att cykla. Men jag gillar inte att köra bil till träningen så jag gjorde som i lördags: gick till och från gymmet. Det gick förstås, men jag är så himla trött på vintern nu. Jag vill ha vår!

Fick i alla fall en intensiv PT-timme när jag väl kom fram. Och uppvärmd var jag ju redan... Ett blandat pass med gamla övningar i en ny mix. Hade hög puls i hela passet och kände mig ovanligt flåsig, men jag orkade trots det höga vikter och kunde ta i. Stressade lite och min PT fick säga till flera gånger att jag skulle ta det lugnt.

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Håller med - jag vill också ha vår. I alla fall inte mera snö; men vintern verkar hålla i sig så det är väl bara att gilla läget, och passa på att stärka benmusklerna i att modd. Du verar iaf. ha haft en bra PT timme!

BoelMaria sa...

Idag kom det ännu mera snö... Så det är väl som du säger; bara att gilla läget. Och se pulsandet som träning.