söndag 11 april 2010

Att bli glad över det lilla

Det finns faktiskt en och annan sak som är bra med att bli sjuk; man uppskattar allt man orkar göra när man väl blir frisk (som att träna t.ex.)! Njöt därför riktigt mycket av träningen idag! Även om kroppen inte svarade lika bra som vanligt, så kunde jag i alla fall träna.

En timmes träning på gymmet blev det. Först uppvärmning på träningscykeln i knappt 20 minuter och sedan 40 minuters styrketräning med fokus på rygg och triceps. Lite mage blev det också.

Just nu dricker jag en proteindrink och funderar på hur jag ska spendera resten av söndagen. Jag hade hoppats på att SMHI skulle ha rätt och att det skulle vara sol och 15 grader varmt idag, men än så länge har de fel... Fast det är ganska varmt och jag kommer nog försöka vara ute så mycket som möjligt idag. Kanske ska jag börja med att tvätta cykeln och olja kedjan för att kunna ta en långtur?!

Inga kommentarer: