lördag 10 april 2010

Yoga - yes!!!!

Efter att ha haft ont i halsen och huvudvärk i flera dagar släppte det äntligen igår eftermiddag. Jag kunde därför yoga idag - hurra! Och det kändes riktigt bra. Jag var helt inställd på att vara tvungen att ta det lugnt och att jag inte skulle orka så mycket, men jag orkade hålla de statiska positionerna och jag kände mig också ganska smidig. Underbart skönt att får träna och svettas efter att ha varit matt och däckat när jag kommit hem från jobbet hela veckan.

Och det kan nog bli en riktigt skön vårdag idag. När jag cyklade till gymmet i morse var det fortfarande kallt, men nu börjar solen att värma. Ska bara njuta av att kunna vara ute!

1 kommentar:

Andrej sa...

Ja det är typiskt. Nu har jag gått och blivit förkyld. Kan inte njuta av vädret utan surar inomhus. Jag vill SPRINGA!!!! Öhhh... jag menar jogga.