söndag 25 april 2010

Intensiv helg

Igår hade vi städdag i bostadsrättsföreningen. Det gick ovanligt fort, så efter att allt var klart passade vi på att byta däck på bilen och sedan åka iväg och tvätta den. Väl hemma igen städade jag hela lägenheten och bjöd sedan in min ena syster med familj på middag... Idag har det varit lite lugnare. Fixade först månadens räkningar innan jag cyklade ner till Ribban och rollade en halvmil. Tog sedan en kaffe nere vid kanalen på vägen hem. Eftermiddagen spenderade jag på en solig läktare och såg Ldb FC Malmö krossa Örebro med 4-0 :) Nu har jag precis varit nere och kört lite styrketräning på gymmet och tänkte avsluta söndagen med att slappa framför tv:n!

2 kommentarer:

JaWe sa...

Och idag ska vi få stryk av Malmö... Bara det inte rinner iväg för mycket! :(

BoelMaria sa...

Kunde blivit mer än det blev... ;) Trist att vara Djurgårdare.