lördag 4 september 2010

Skön lördag

Även denna lördag började med ett yogapass. Eftersom det är nytt höstschema fr.o.m. denna vecka var det ett riktigt basicpass. Skulle varit roligare med lite mer utmaningar, men ändå en helt OK timme. Sedan handlade jag på torget på vägen hem och efter det har jag städat. Sitter just nu med en kopp kaffe och känner mig ganska nöjd med att det är mer än halva dagen kvar :)

Funderar på att cykla bort till biblioteket och sen ta mig ner till Västra hamnen lite senare i eftermiddag. Starfield Simulation har komponerat ett nytt stycke till den s.k. ljudkullen och det är invigning idag. Men jag är också sugen på att se en av mina favorittecknare, Joanna Rubin Drangers, film om Fröken Märkvärdig & karriären. Har ni inte läst denna bildroman, så gör det! Fantastisk! Och jag har hört att filmen ska vara minst lika bra.

2 kommentarer:

Andrej sa...

Härlig lördag! Och filmen fick strålande recensioner, ju.

BoelMaria sa...

Filmen var ett litet mästerverk - i alla fall i mina ögon. Och helt rätt röst-casting!