torsdag 23 september 2010

Test av nya upplägget

En hel del nya pilatesövningar finns i mitt nya styrketräningsprogram. Bra för mage, rygg och balans! Och en del "gamla godingar" som jag kört mycket tidigare; sittande rodd och stående rodd med hantel t.ex. Chins och dips har jag däremot kvar i programmet. Vill ju bli starkare... Dag 2 i programmet är det fler nya övningar, men det blir nog svårt att få till fler styrketräningspass den här veckan. Åker nämligen till Bergen i morgon och ska vara på en filmfestival där hela helgen. Mest jobb, men lite fritid hoppas jag kunna klämma in och därmed träna. Packar ner löparskorna och får se om det blir någon träningsrapport från grannlandet i nordväst.

3 kommentarer:

Andrej sa...

Kör pilates på cirkelfysen. Grymt träningsverktyg. Nu saknas bara kettlebells, så är träningen fullkomlig.

JaWe sa...

Hur gick det i grannlandet? Idag är du väl och tittar på fotboll?

BoelMaria sa...

Andrej: Ja, pilates ær verkligen "the shit"!!!
JaWe: Missade fotbollen idag, eftersom jag fortfarande ær i Bergen :( Men som tur var verkar det som det gick bra ændå :)