torsdag 11 november 2010

Dags att testa en annan träningsform?

I morgon är det premiär för dokumentären Män som simmar. Jag såg den för första gången på en filmfestival för drygt en månad sedan och såg den för andra gången på Doc Lounge nu i måndags. Vill ni se en riktig feelgood-film med män i badbyxor ska ni gå och se denna film! Och kanske är det en och annan som efter att ha sett filmen funderar på att börja träna den lite udda sportgrenen konstsim?!
Jag fortsätter dock att hålla mig till gymmet. Idag har min PT kört slut på alla möjliga muskler. Först var det ryggen, sedan triceps, efter det axlar, sen var det benens tur och avslutningsvis biceps. Mjölksyran tog sakta över hela kroppen...

2 kommentarer:

Andrej sa...

Oj - jag som bara hört negativt om den filmen.

BoelMaria sa...

Är du säker på att det inte är Måns Herngrens spelfilm - Allt flyter - du hört om då?! För den har jag också hört ska vara dålig.