tisdag 9 november 2010

Guld

Det är svårt att börja med något annat än med den fantastiska känsla som jag har haft sedan matchen i söndags. Jag har befunnit mig på små rosa moln och har haft lite svårt att koncentrera mig fullt ut på jobb och träning de senaste två dagarna. Men är man, som jag, en hängiven supporter så är det faktiskt en helt FANTASTISK känsla att sjunga hymnen tillsammans med 24 000 andra (och fortsätta sjunga ramsor tills man är hes) och se sitt lag vinna den sista avgörande matchen! Och sedan kunna gå ut och fira tillsammans med helt främmande människor, men där det gemensamma intresset är Malmö FF och det därför känns helt naturligt. Tyvärr kunde jag inte vara ledig från jobbet igår, så jag fick ändå ta det ganska lugnt. Men någon träning orkade jag inte med igår. Idag har jag däremot varit och tränat efter jobbet. En kvart på löpbnadet som uppvärmning och sedan ett rygg- och tricepspass. Inte ett optimalt pass, men ändå skönt att komma ner till gymmet.

Inga kommentarer: