måndag 22 november 2010

Kort löptur i regnet

Den här veckan kommer det bli lite svårt att få in tillräckligt mycket träning, bl.a. eftersom jag ska på en späckad studieresa till Hamburg torsdag-fredag. Åt därför bara lite lätt när jag kom hem efter jobbet, lät maten smälta i 45 minuter och har nu varit ute och sprungit en kort runda. Regn och bara ett par plusgrader gjorde att jag inte direkt såg fram emot det, men väl ute så var det faktiskt ganska skönt! Hade lyckats pricka in precis lagom mycket kläder och var varken för kall eller för varm. Sprang också en helt annan runda än jag brukar så det var också kul.

2 kommentarer:

Andrej sa...

Oj, jag km på att jag inte tagit ett löpsteg på fyra veckor. Men så fort hostan lagt sig...

BoelMaria sa...

Trist; hoppas hostan försvinner snart.