fredag 18 februari 2011

I soffan framför tv:n

Då var ännu en vecka slut. Har haft fullt upp hela dagen för att bli klar med allt innan min semester. Precis när jag var färdig ringer telefonen och jag fick ett nytt problem på mitt bord... Så jag var ganska arg när jag en dryg halvtimme senare var på väg till gymmet. Men efter en timmes styrketräning och löpning så hade jag släppt de flesta aggressionerna... Nu sitter jag och kollar på ett program om konstnären Olafur Eliasson och trycker i mig choklad :)

4 kommentarer:

Andrej sa...

Visst är det lustigt att man skall göra så mycket bara för att få vara ledig. Har man inte jobbat in sin semester???

BoelMaria sa...

Visst är det konstigt?!

JaWe sa...

Tur att löpningen och träningen finns ibland... Annars kanske man hade gett någon på käften :)

BoelMaria sa...

Risken finns... ;)