tisdag 1 februari 2011

Magsjuk...?!

Kände mig inte helt 100% när jag kom ner till gymmet efter jobbet idag. Lätt illamående, men fortfarande inte säker på om det mest var psykologiskt - en kollega gick hem från jobbet idag på grund av att han mådde illa och en annan kollega som fick gå och hämta sin son på dagis av samma anledning... Träningen gick i alla fall ganska bra och just nu känns det bättre i magen.

Hoppas det inte blir värre för i morgon hade jag tänkt testa Training for runners; "en atletisk klass med övningar för såväl styrka, kondition, rörlighet och balans som syftar till att förbättra din fysik och samtidigt göra dig till en vassare löpare." Visst låter det bra!

3 kommentarer:

Suzan sa...

hoppas du e kry tills imorgon! kram!

Andrej sa...

Hoppas att du är frisk.

BoelMaria sa...

Suzan och Andrej: Tack för omtanken! Kanske hjälpte det för idag har jag kännt mig pigg igen!!!!