torsdag 10 februari 2011

Så var det torsdag igen

Förstår inte riktigt var veckorna tar vägen. I morgon är det fredag - igen! Och jag märker att jag har dålig koll på datumen. Visst brukar februari gå fort, men det här är nästan löjligt. Kanske beror det på att jag dessutom vet att jag ska vara ledig näst, nästa vecka och därför måste hinna med en hel del innan dess.

Skönt i alla fall att hinna med träningen ordentligt. Körde ett lite kortare styrketräningspass idag. Uppvärmning med ett kort intervallpass på träningscykeln, för att snabbt bli varm. Sedan körde jag bara rygg och triceps (+ en bicepsövning). Totalt 50 minuter höll jag på. I morgon tar jag vilodag, men räknar sedan med ett kombinerat löp- och styrketräningspass på lördag och yoga på söndag - som vanligt.

2 kommentarer:

Andrej sa...

Som vanligt, det låter bra. Med träningsmängden, alltså. Jag har blivit ordinerad Yoga själv, så det blir väl till att testa.

BoelMaria sa...

Håller med om att det känns bra att skriva "som vanligt" - och att få till fem pass. Yoga funkar bra för mig nu, men det tog ett tag att komma in i det.