tisdag 15 februari 2011

Sista personliga träningen

Min PT har bestämt sig för att sluta :( Det sista året har han bara haft tre kunder kvar efter att successivt trappat ner på detta jobb för att istället satsa mer på sin dansverksamhet. Och nu har han alltså bestämt sig för att definitivt satsa på dansen. Kul för honom, men mindre kul för mig. Han förvarnade mig för några veckor sedan och idag var alltså sista passet. Måste nu hitta någon ny PT, eftersom jag känner att det ger mig så himla mycket. Frågan är bara vad det är för en person jag behöver just nu. Min nuvarande PT har ju funkat så himla bra eftersom han både är gammal 800-meterslöpare och därmed har kunnat lägga upp bra löpprogram, har styrketränat en hel del och har dessutom varit pilatesinstruktör. Och jag har verkligen haft nytta av alltihopa!

2 kommentarer:

Andrej sa...

Svårt. Värligt svårt. Hoppas du hittar någon som passar dig!

BoelMaria sa...

Mycket svårt, som sagt. Jag hoppas verkligen på att hitta "rätt" person!