måndag 27 juni 2011

Inte som vanligt

Dagens pass började INTE med löpning idag - kors i taket! Behöver ju få upp flåset lite, så jag körde stegringar på motionscykeln i 20 minuter istället. Men sedan blev de de gamla vanliga övningarna... Chins, dips, rodd på bänk, triceps med stång och med hantlar, hantelcurls för biceps + en pilatesövning på boll för ryggen. Det var alltså hårdkörning av triceps och rygg idag.

Tycker att jag börjar märka en viss avmattning bland de bloggare som jag följer; det märks helt klart att folk har semester och har annat att syssla med än att blogga. Träna tror jag nämligen de flesta fortsätter med även under semestern, trots att det kanske blir lite annan typ av träning än den vanliga. Själv jobbar jag den här och nästa vecka också innan jag ska vara ledig i fyra veckor. Det ska bli så skönt!!!! Fast det är faktiskt ganska lugnt på jobbet och jag hinner beta av den ena högen efter den andra. Så förhoppningsvis är jag klar med allt och kan verkligen koppla av under semstern.

Inga kommentarer: