söndag 17 juni 2012

Hot MOJO

Har varit nyfiken på Sats lokaler i Spårvagnshallarna ända sedan de öppnade, men det är ju inte så ofta som jag är i Stockholm. Har också varit nyfiken på att testa Hot MOJO, men samma sak där jag är ju inte i Stockholm så ofta. Men när jag nu skulle hit passade jag på att boka in mig på ett pass. Lokalerna var jättefina och fräscha, men mindre än jag hade förväntat mig. Hur var Hot MOJO då? Ja, varmt... :) Jag har nog aldrig svettats så mycket som jag gjorde fredags! Svetten formligen rann av mig. Men annars var passet i sig inte så jobbigt. Välkända yogaställningar, men med lite annat fokus än jag är van vid. Kanske lite för mycket balansövningar för min smak, men det är ju för att jag är så himla dålig på det. 

Nu är jag på väg hem igen och lämnar ett regnigt Stockholm. 

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Hot MOJO verkar superpoppis, har också varit nyfiken på det. Kul att du fick testa även om det inte lät som ngn sensation.

BoelMaria sa...

Ja, kul att ha testat efter att ha läst om det på flera bloggar! Men lite överreklamerat, tycker jag. Blev ändå sugen på att testa bikram-yoga.