tisdag 12 juni 2012

Slickar såren

Idag hoppar jag över fotbollen. Efter gårdagens fiasko, så behöver jag en paus och ladda om. Men vet att jag kommer sitta där och våndas på fredag igen... Tur att det finns andra lag än Sverige att heja på också. Kul att Danmark spelat så bra och italiensk fotboll är för mig alltid den bästa!

Jag har i alla fall tränat idag. 20 minuter på löpbandet och sedan styrka för bröst, axlar, ben och mage. Men nu blir det paus från träningen ett par dagar. Sätter mig på tåget till Stockholm direkt efter jobbet i morgon kväll och sedan är det fullt jobbschema på torsdagen utan tid för träning. Hoppas däremot att komma med på en Hot MOJO-klass på Spårvagnshallarna på fredag. I vilket fall som helst tänkte jag träna där. Är så nyfiken på hur där ser ut!

Inga kommentarer: