onsdag 26 december 2012

God (tränings)fortsättning!

Efter två dagar utan träning - utan att röra mig speciellt mycket över huvudtaget - var det otroligt skönt att komma till gymmet idag! Lite folk var det också när jag kom vid tiotiden och kunde därför köra precis i den ordning som jag ville. Värmde upp på löpbandet och sedan körde jag rygg (breda latsdrag, sittande och stående rodd och "stålmannen"), triceps (liggande med stång, stående med rep och med hantlar) och avslutade med ben (lårcurl och benpress).

Efter passet tog jag en kort sväng på stan för att leta efter skidbyxor. Tyvärr var det inte speciellt mycket skidkläder på rea... Provade i alla fall två par - varav det ena skulle kunna funka - men ska kolla runt lite till innan jag bestämmer mig. Kanske väntar jag helt enkelt tills vi kommer till Frankrike!

Inga kommentarer: