onsdag 12 december 2012

Julhets

Sakta men säkert börjar jag beta av julklappsinköpen. Jag är ändå lyckligt lottad, för de enda jag handlar till är syskonbarnen (plus min lillasyster i år - vi lottar alltid, så vi bara köper en julklapp till de vuxna i min familj). Det var nämligen lätt hysteriskt på stan nu i kväll... Kom från tåget och tog då en sväng förbi Musikhjälpen för att önska en låt och skänka en slant. Efter det kändes det ännu mer absurt att ställa sig i långa köer och spendera sjukt mycket pengar på saker.

Har känt mig ganska konstig hela dagen, lätt illamående och svimfärdig, så jag hoppade över gymmet. Däremot har jag kört en halvtimmes yoga här hemma. Mest töjt och tänjt, men glad för att jag lyckades behålla fokus. Jag brukar ju ha svårt för det när jag kör hemma i vardagsrummet.

Inga kommentarer: