onsdag 19 december 2012

Längtar efter skidresan!

Jag var på ledningsgruppsinternat måndag morgon till tisdag lunch och sedan mötte vi upp resten av kollegorna för att äta jullunch igår. Dagen avslutades med ett bakom-scenen-besök på Malmö Opera. Kul! Däremot var jag helt slut när jag kom hem så det blev ingen träning. Idag har jag däremot spenderat en timme på gymmet efter en "vanlig" arbetsdag. Det blev först löpning på löpbandet - för ovanlighetens skull :) - och sedan styrka för rygg, triceps och ben. Är lite nyfiken på hur skidåkningen ska gå... Jag hade tänkt fokusera mycket mer på benen än vad jag faktiskt har gjort den senaste månaden. Lite nervöst! Men i vilket fall som helst ser jag fram emot resan och att få stå på ett par skidor igen: det är två år sedan sist!

Inga kommentarer: