lördag 23 mars 2013

Ofokuserad

Det stramade lite i vaderna idag, efter gårdagens tåhävningar. Så det var skönt att få sträcka ut dem i hunden. Hade däremot lite svårt att fokusera på yogan idag. Kom på mig flera gånger med att kolla ut genom glasväggen ut i gymmet eller att bara tankarna for iväg. Men lyckades köra yogaandning det mesta av tiden, trots att jag fortfarande är lite snorig.

Lite trist avslutning idag dock; han som håller i passet ska vara ledig några månader :( Ni som följt min blogg ett tag vet att jag är ganska kinkig med vem det är som håller i passet och att jag alltid tycker att det är lite jobbigt när mina favoritinstruktörer slutar. Men jag får väl börja köra söndagsyogapass igen. Det är en tjej som håller i dessa och som jag kört mycket step-up för och även en hel del yoga. En duktig och inspirerande instruktör med en skön inställning! 

2 kommentarer:

Suzan sa...

Du hittar säkert ngn ny som du kommer tycka om :) kram!

BoelMaria sa...

Ja, som tur är brukar man ju göra det!