måndag 13 maj 2013

Det blir inte alltid som man tror

Träningsvärken kom - men på lite andra ställen än jag räknat med... Biceps (?!) och mage är där jag känner mest och jag funderar febrilt vilken övning det är som jag har gjort som gett mig träningsvärk i armarna. Magen är inte lika överraskande; ganska logiskt med alla övningar för ländryggen igår och därmed fokus på mag- och rotlås.

Dagens träning bestod av 20 minuter på träningscykel och 35 minuter blandad styrka. Det var mycket folk på gymmet, så många både stänger och maskiner var upptagna. Fick därför köra lite andra övningar än vanligt eller med andra vikter. Bröst, axlar, lite ben och mage blev det till slut. Mindre ben än jag hade tänkt, men resten av träningen den här veckan blir mest (bara?) i form av löpning, så jag räknar med att benen får sitt ändå. Ser fram emot att uppleva såväl Örebro som Amsterdam i löparskor!

Inga kommentarer: