lördag 11 maj 2013

Fixat ny träningsvärk (?)

Vädret verkar inte riktigt kunna bestämma sig. Det är mest mulet och stora svarta moln tornar upp sig, men sedan bryter solen igenom och solglasögonen åker på. Hyfsat varmt är det också: 16-17 grader. Så någon form av utevistelse resten av eftermiddagen blir det nog. Förmiddagen tillbringade jag med dammsugaren och moppen. Gör lite extra fint eftersom vi byter bort lägenheten nästa vecka. Fyra personer från Holland ska bo här för att gå på ESC -  medan vi njuter av Amsterdam :) Jag ska dock hinna med en konferens i Örebro tisdag till torsdag först...

Efter städningen cyklade jag ner till gymmet. Segheten från i torsdags var som bortblåst, så jag inledde med 25 minuter på löpbandet och körde sedan ganska tungt för rygg och triceps. Hade en grym träningsvärk i lår och rumpa efter torsdagens pass och hoppas jag har lyckats fixa ny värk i rygg och armar med dagens pass.

Inga kommentarer: