onsdag 22 januari 2014

Från kaos till lugn

Insåg framåt eftermiddagen att jag inte kommer tillbaka till kontoret förrän på fredag nästa vecka OCH att jag inte hade bokat busskort för närmaste veckans olika resor i Skåne (Kristianstad och Flädie) OCH att jag inte hade beställt tågbiljett till Stockholm nästa torsdag... Men medan jag väntade på de sista texterna till årsredovisningen hann jag både detta, fixa med frånvaromeddelande, skriva ut morgondagens konferensprogram och svara på lite mejl. Nu hoppas jag bara på att jag inte glömt allt för mycket underlag (men då får jag väl ta mig en sväng till jobbet på söndag i värsta fall).

Efter denna lätt förvirrade eftermiddag var det skönt att cykla till gymmet och köra ett yoga-pass. Fullt fokus på andning och det nya flödet gjorde att jobbet ganska snabbt kändes långt borta.

Inga kommentarer: