fredag 17 januari 2014

Sandskogen och Saltsjöbaden

Jag har varit på internat med min nya avdelning på jobbet igår och idag. Vi var på Saltsjöbaden i Ystad och kunde inte bara få gjort mycket i lugn och ro utan även njuta av god och mycket mat (och stora kakbufféer...). Några använde även spa-avdelningen igår kväll, men jag valde att ta en löptur i Sandskogen. Det blåste ganska rejält, men märktes ju inte så mycket bland träden, men jag letade förgäves efter de elljusspår som skulle ligga en bit bort. Eftersom det var kolsvart och ganska få upplysta hus - det är ju det så här års - valde jag till slut att springa på de gator som ändå hade gatubelysning och struntade i att leta upp elljusspåret. Blev en ganska kort tur, men skönt att komma ut efter att ha suttit inne hela dagen.

Fick skjuts ner till gymmet när jag kommit hem till Malmö igen i kväll. Var också skönt att få släppa alla tankar och funderingar som dykt upp under de här två dagarna och "parkera" dem tills på måndag. Det var massor med folk på gymmet, men hittade ett ledigt löpband och kunde sedan köra de styrkeövningar för rygg och triceps som jag ville - och i den ordning jag själv bestämde.

Inga kommentarer: