lördag 26 mars 2016

Missade ett pass, men körde ett annat

Jag stod i kö på ett hot mojo-pass klockan fyra idag. Strax efter lunch fick jag meddelande om att jag hade fått plats. Var då inne i stan efter att ha tagit en kaffe i solen i Kungsträdgården och varit på en guidad visning på Hallwylska samt ätit en god soppa på Snickarbacken. Tog mig hem i sakta mak och tog en kaffe på balkongen när något i min hjärna började signalera. Var hade jag ställt mig i kö egentligen…? Kollade snabbt i appen och visst: Spårvagnshallarna och inte Signalfabriken… Helvete! Insåg snabbt att jag precis hade missat tunnelbanan och inte skulle hinna. Eftersom det bara var 40 minuter innan passet skulle börja ringde jag gymmet och hoppas att någon annan blev glad för att komma med på passet. Själv gick jag till Signalfabriken och körde ett styrketräningspass. Blev ganska bra det med, speciellt med tanke på att det inte var så mycket folk.

Inga kommentarer: