tisdag 6 september 2016

Knäkänningar

Har känt av knäna sedan yogapasset i söndags. Vi körde enbensknäböj som mina knän inte gillade alls och jag var till och med rädd att jag hade skadat mig. Var därför helt inställd på att bara gå på löpbandeti lugn takt innan styrketräningen idag. Men jag kunde inte låta bli att testa att springa några steg och då kände jag inte inget alls! Kunde därför springa som vanligt :) Hoppas bara att jag inte gjort något dumt...

Efter 20 minuters löpning var jag redo att köra överkropp. Rygg och armar fick en rejäl genomkörare och det var inte riktigt lika fullt bland hantlar, stänger och maskiner. Skönt!

1 kommentar:

urban&I sa...

Hejsan,
Mitt namn är Karin Olsson. Jag vill tipsa er om Urban & I som är en tjänst för dig som är bloggare och som vill tjäna pengar på din blogg. Genom att använda vår tjänst får du inspiration till nya inlägg samtidigt som du gör din blogg mer attraktiv för dina läsare. Maila mig på karin.olsson@urbanandi.se så kan jag skicka mer information alt gå in på urbanandi.se direkt och bli medlem idag.
Är du redan medlem? Då får du gärna tipsa dina bloggvänner om oss.
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Karin