måndag 25 maj 2009

Ibland känner jag mig fånig

Idag var det ny koreografi på step-passet och redan andra rörelsen innebar att vi liksom skulle galoppera upp för step-brädan. Det går inte att beskriva hur fånig jag kände mig och hur fånigt det såg ut! Och jag var inte ensam; vi stod och tittade på varandra i salen och undrade "Är vi verkligen med om det här? Tror hon på fullaste allvar att vi ska göra detta?!" Det roliga är att en halvtimme senare är det glömt och alla galopperar gladeligen upp på brädorna medan svetten lackar...

Jag fick också frågan från ledaren vad jag gjorde förra veckan - eftersom jag inte var på passet... Hm, det är både bra och dåligt att vara en flitig besökare på gymmet :)

2 kommentarer:

JaWe sa...

Fy på dig! Du glömde lägga upp länken till Youtube på filmen när ni galopperade ;)

BoelMaria sa...

Som tur är finns det inga bildbevis - varken rörliga eller stillbilder - från gårdagens pass! Gissa om jag är glad för det?!?