lördag 9 maj 2009

Inledde med avslappnande yoga för att sedan jobba resten av dagen

Jag är ganska ovan vid att jobba på lördagar, men idag var ett undantag. Efter att ha jobbat som vanligt hela veckan måste jag erkänna att det känns lite segt nu... Ska bli skönt med en helledig dag i morgon. Och jag hoppas att det blir lika fint väder som idag - jag har ju inte kunnat njuta av det idag!

Innan jobbet hann jag dock med mitt yoga-pass. Ska ganska mycket till för att jag ska hoppa över det nu. Har verkligen fått in det som rutin och det känns himla skönt i kroppen efter passet. Fler och fler övningar känns nu också enklare och jag tycker att jag blivit både starkare och smidigare. Men igår hoppade jag faktiskt över träningen. Istället blev det afterwork på Tempo. Ingen sen kväll och bara två glas vin, men det var kul. Tänkte träna i morgon i stället - så jag hinner mina fyra pass den här veckan. Kanske, kanske försöker jag mig på en löptur och testar benet igen. Håll tummarna!

Inga kommentarer: