söndag 10 maj 2009

Lycklig!

Jag har varit ute och sprungit idag!!! Bara drygt 2,5 km, men jag sprang och det kändes OK. Benet protesterade bara de första metrarna och sedan kändes det som sagt helt OK. Kanske berodde det på att jag var extra försiktig idag; jag gick till och från Pildammsparken, så jag sprang inte på asfalt utan bara på grus. Det var perfekta löpförutsättningar också; sol, 13 grader varmt och inte särskilt mycket blåst. Dessutom är det sanslöst vackert just nu. Syrenerna, gullregnet och kastanjerna blommar. Och gräsmattorna är gräsligt gröna... Kan man vara annat än lycklig?!

3 kommentarer:

JaWe sa...

Låter både fint och skönt... Bra att benet höll och kändes ok!

Klart man ska vara lycklig då! ;)

BoelMaria sa...

Ja, jag gick nästan som i ett rus igår. Och sedan vann MFF mot Djurgården - det gjorde inte dagen sämre direkt... :)

JaWe sa...

Det där sved :(