måndag 22 juni 2009

Fullt med folk på gymmet

Jag blev riktigt förvånad när jag steg in på gymmet idag; det var fullt med skor innanför dörrarna! Jag trodde att jag skulle bli ensam på passet idag eftersom solen och värmen äntligen har kommit. Men folk är flitigare än jag trodde. Det var fullt på passet och alla gav järnet - som vanligt! Ny koreografi idag igen, men den var ganska enkel och fastnade ovanligt snabbt. Det var däremot ett riktigt tungt konditionspass... I och för sig också det som vanligt när det gäller step-pass.

Får se hur det blir med träningen den här veckan. I morgon ska jag se Sveriges U21-lag möta Serbien på stadion här i Malmö (ska bli riktigt skoj!) och det blir PT-träning först på torsdag denna vecka. Men jag lägger väl in åtminstone ett löppass och ett styrketräningspass om allt går som det ska. Kanske blir det en inlinestur en kväll också :)

3 kommentarer:

Snorkkis sa...

Ja, förvånande med så mycket folk på gymmet; kanske det är midsommarfirandet som gör det nödvändigt för själen :) . Men så härligt väder för uteträning också!

JaWe sa...

Måste ha varit häftigt att vara på plats och se en sådan match. Tittade på TV och det är kul att se deras framfart.

Och det är märkligt att folk är på gymmet när det är så här fint väder... ;)

BoelMaria sa...

Ja Snorkfröken, det är nog ett och annat samvete som dövas på gymmet... Och ja; härligt väder för uteträning är det! Därför ska jag ta en löprunda idag :)

Och ja även till dig Janne; det var häftigt att vara på plats på stadion igår! Vilket drag! Hoppas, hoppas, hoppas nu bara att Sverige går vidare för jag har biljetter till finalen också :)