onsdag 10 juni 2009

Skönt trött i armar och ben

Min PT och jag körde i stort sätt samma pass som förra veckan, d.v.s. chins och dips (det börjar faktiskt gå bättre nu!), utfall, sparkar och lårcurl i kombination (härlig mjölksyra...) och sedan en del biceps och triceps, variation på plankan, axelpress och balansövning på boll. Känner mig ganska slut i musklerna nu och behöver nog fylla på med ganska mycket energi - har redan svept en gainer.

Började läsa Murakamis bok igår och fastnade direkt! Det blir nog ett och annat citat från den här framöver!

2 kommentarer:

JaWe sa...

Du låter ju livsfarlig! Vågar inte åka söderut i sommar om du fortsätter så där!
;)

Låter som att du får en riktigt bra och mångsidig träning...

BoelMaria sa...

Oj, livsfarlig är väl inte det ord som det flesta förknippar med mig - tror jag i alla fall...! Men en bra allsidig träning får jag.