torsdag 20 maj 2010

Sommar!

Det var helt underbart att cykla hem efter träningen idag; solen sken, folk satt ute och åt, det doftade från blommande träd och buskar och till och med i skuggan på vår gård var det varmt. Första sommardagen!

Träningen gick också bra idag. Har som sagt varit snorig och förkyld de senaste dagarna och efter uppvärmningen kändes kroppen helt ärligt sådär. Men det var ju länge sedan jag körde ett pass med min PT och jag ville verkligen få en genomkörare. Hade förvarnat om att jag inte var 100 % OK så vi började lugnt. Men efter ett tag kändes det bra och jag kunde både köra lite tyngre vikter och snabbare tempo. Passet fick ändå mest fokus på sittande övningar och vi körde inget som skulle öka flåset. Blir intressant att se om jag triggade igång kroppen för mycket och jag därför ligger däckad i morgon eller om jag har skrämt iväg alla baciller?! Jag hoppas förstås på det sista :)

2 kommentarer:

Andrej sa...

Lurigt med såna baciller. Jag tror det blir bra!

BoelMaria sa...

Det blev bra!!!!