söndag 13 juni 2010

Det blev en löptur

Hade precis satt fast iPod:en på armen när jag upptäckte att batteriet var slut... Nåja, värre saker har hänt, men det innebar att jag fick klara mig utan musik på dagens löprunda. Första kilometern kändes inte så kul, men sedan släppte det faktiskt och jag fick några kilometers skön löpning när benen rörde sig av sig själv och jag slapp andas som en blåsbälg. Är som sagt riktigt sugen på att ta tag i löpningen på allvar igen och det är en sådan här känsla som jag har längtat efter. Än så länge får jag nöja mig med 3-4-kilometersrundor, men förhoppningsvis ska de genomföras lite mer regelbundet under sommaren och successivt bli längre och längre.

1 kommentar:

Andrej sa...

Fördelen med inte-ipod är att man hör så mycket - fåglar, bin och annat somrigt.