söndag 13 juni 2010

Regn och sol

Igår var det omväxlande varmt och fint i solen och störtskurar när regnet verkligen öste ner. Började dagen med att cykla till gymmet för en timme yoga. Ny ledare och ny variant av själva passet. Saknade en del lite tyngre övningar, men fick å andra sidan lite mer balansövningar. Cyklade sedan hem och duschade innan jag satte mig i bilen (!) för att köra ner till Slottsträdgården. På vägen dit kom första störtskuren och jag var glad att jag valt bilen och inte cykeln... Efter fika i växthuset blev det konsert med Tummel och sedan fotbollstittande och grillning i Lomma :)

Idag blir det städning och sedan någon form av träning. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska springa eller styrketräna. Får väl fundera vidare när jag drar dammsugaren efter mig...

Inga kommentarer: