lördag 19 juni 2010

Göteborg

Igår åkte jag till Göteborg för att tillbringa en dag på Liseberg med min 4-åriga systerdotter. Ja, min syster, hennes man och deras snart 1-årige son var också med förstås, men det var för lilla S skull som vi alla var på Liseberg. Jag tror hon var i himmelriket...! Vi hade kul allihop och åkte det mesta. Vi hade tur med vädret och det var faktiskt väldigt lite köer, så det var en lyckad dag. Vi sov över på hotell och började dagen ganska tidigt med en rejäl hotellfrukost. Sedan körde jag en kortare styrketräningspass på gymmet medan resten av gänget höll sig i poolen. Efter utcheckningen tog vi bl.a. en tur till Feskekörka (och inhandlade goda hjärtmusslor som precis är uppätna!) och fikade innan det bar av hem till Malmö igen.

1 kommentar:

Andrej sa...

Vad var kommentaren från gänget när du var i gymmet istället för poolen.