söndag 10 oktober 2010

Dimma

Var ganska kallt och fuktigt när jag cyklade till yogan i morse. Och dimmigt. Doftade höst och jag ångrade att jag inte hade en tjockare jacka på mig.

Är fortfarande inte helt frisk, men mår mycket bättre. Skulle väl egentligen velat köra min vanliga lördagsyoga, men eftersom vi hade städdag med bostadsrättsföreningen igår, så fick det bli yoga idag istället. Gick förvånansvärt bra med tanke på att det är en vecka sedan jag tränade senast och som sagt varit ganska kass i veckan. Trist nog har jag blivit snorig nu också; innan i veckan har jag "bara" haft feber, ont i halsen och i öronen, men i natt bestämde sig kroppen för att jag minsann inte skulle slippa snuvan i alla fall... :(

1 kommentar:

Andrej sa...

Fasiken vad trist.
Hoppas det går över till imorgon redan!