tisdag 12 oktober 2010

Min kropp och jag är inte riktigt överens

Oktober har verkligen inte börjat bra - ur träningssynpunkt. Min influensaliknande sjukdom förra veckan har följts av en rejäl förkylning, så nu går jag omkring och nyser och fräser hela dagarna och hostar upp äckligt slem ur halsen varje morgon... :( Gick ändå och tränade idag efter jobbet för jag håller på att klättra på väggarna av träningsabstinens! Väl där fick jag ta det väldigt lugnt för vid minsta lilla ansträngning började hjärtat slå onormalt snabbt. Blev därför ett blandat pass där jag fick kolla efter varje övning vad kroppen skulle klara av sen. Och som sagt inga övningar där jag kunde utmana flåset... Kändes ganska meningslöst faktiskt. Men 45 minuter på gymmet blev det till slut och det ska bli intressant att se hur kroppen mår i morgon. Förhoppningsvis har det vänt!

Inga kommentarer: