lördag 23 oktober 2010

God mat

Har nu ätit revben med jordärtskockskräm och äppelfräs. Mums! Gårdagens middag var dock ännu lite godare; pasta vongole. Jag bara älskar det och blir så himla glad när jag hittar färska hjärtmusslor! Kanske blir det skaldjur ikväll igen, för jag köpte krabba igår också... Lika bra att frossa när man kan ;)

Annars har jag redan hunnit med ganska mycket idag. Började med ett yogapass och sedan både storstädat, varit på torget och handlat + lagat mat. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra resten av dagen, men efter de senaste dagarnas eskalerande av skjutningar så har man inte så stor lust att hitta på något. Samtidigt så är det absolut det sista man önskar; att den här galningen lyckas med sitt uppsåt - att skrämma slag på hela staden.

Inga kommentarer: