lördag 2 oktober 2010

Yoga - perfekt uppladdning för fest?!

Jag fick träningsvärk efter torsdagens PT-pass (och jag tror faktiskt inte det har med min ålder att göra)... I stort sätt hela kroppen har protesterat så fort jag har satt mig, rest mig eller vänt mig i sängen. Så jag såg verkligen fram emot yogan idag. Det var många som tränade för första gången, så det blev ett baspass med mycket stretch och fokus på att göra övningarna rätt. Perfekt för min sargade kropp!

Nu håller jag på att fixa det sista och ladda inför kvällens fest. Det ska bli så kul att träffa alla! Vi ska börja med en runda minigolf (jag hoppas vekrligen att det blir uppehåll), sedan ska vi äta medelhavsinspirerad buffé och sedan hoppas jag att folk vill dansa och bara ha roligt!!!

2 kommentarer:

JaWe sa...

Hoppas att du fick en superbra födelsedag och att de lät dig vinna minigolfen också :)

Medelhavsbuffé och dans... F*n att man inte var lite längre söderut ;)

BoelMaria sa...

Hade en jättebra födelsedag och fest, tack!