torsdag 28 oktober 2010

Jag älskar min träning!!!

Förutsättningarna var urusla. En intensiv dag på jobbet, där jag gick från möte till möte och lyckades bara få till en kvarts lunch (som dessutom bestod av hamburgare och pommes...). Stressade sedan iväg för att hinna i tid till PT-passet och hann inte värma upp. Som om det inte var nog så hade jag då bultande huvudvärk...

Var därför helt inställd på att träningen inte skulle gå bra idag. Men vad händer då?! Jag orkar hur mycket som helst!!! Kroppen är stark och jag ökar i flera övningar!!! Jag orkar också hålla ett högt tempo hela timmen. Gissa om det känns skönt nu; huvudvärken är borta, jag är så glad och stolt över min kropp OCH jag kommer att ha en grym träningsvärk i morgon - kan det bli bättre?!

2 kommentarer:

Andrej sa...

Nej!
Härligt med sån "revansch" efter en skitdag på jobbet.

BoelMaria sa...

JAAA!!!!