söndag 16 oktober 2011

Ännu en kass träningsvecka...:(

Får inte riktigt till träningen i höst. Hade stora planer på att dra igång med PT igen och verkligen satsa på löpningen. Men istället har jag varit småkrasslig, varit iväg på flera jobbresor med späckat schema, jobbat för mycket rent allmänt och dessutom har föreningen krävt sitt. Och däremellan kommer livet självt; nu senast var det en begravning i Västerås som gjorde att jag satt på tåget i torsdagskväll - varför har de inte träningsvagnar på tåg förresten?! Tänk att kunna springa på löpbandet medan man tittar ut över landskapet utanför - satt i bilen halva fredagen och även igår. Sedan var det 40-årsfest för en kompis igår kväll... Jag vet, man gör alltid ett val och just nu väljer jag bort träningen. Idag valde jag i alla fall att gå upp klockan åtta, lite lätt bakis, för att äta frukost i god tid innan yogan. Inte världens bästa förutsättningar, men efter allt stillasittande behövde jag verkligen töja ut min stela kropp.

2 kommentarer:

Andrej sa...

Bra idé med tåget! Tänk känslan att springa fram i 110 km/h. Undrar vad gps´en skulle säga?

BoelMaria sa...

Visst är det en bra idé?! Tänkte tipsa SJ...