lördag 1 oktober 2011

Manchester

Har tillbringat de senaste 4 dagarna i Manchester. Forst 3 dagar med jobbet och sedan stannade jag kvar for att fira min fodelsedag och se pa fotboll. Manchester ar en trevlig stad och jag har dessutom haft osannolik tur med vadret. Over 25 grader och sol varje dag - riktig brittsommar?! Att se Manchester United pa Old Trafford var fortsas ocksa en upplevelse. 75 000 andra som var dar...

Men sa mycket traning har det inte blivit. Har forstas gatt mycket, men det var forst idag som jag sprang pa lopbandet i en halvtimme. Springa utomhus kandes inte som ett alternativ; bara asfalt och trafikljus overallt.

3 kommentarer:

Andrej sa...

Trafikljus = intervallträning :-)

BoelMaria sa...

Fast med väldigt mycket återhämtning och inte så mycket snabba fötter. Hade fått zickzacka mellan alla människor också; bodde mitt inne i centrum och Manchster är ganska stort...

JaWe sa...

Då får man säga grattis i efterskott! Och fotboll i England är något jag också skulle uppskatta som present... :)