torsdag 20 oktober 2011

Snabb-bloggande

Jag har redan hunnit träna och har nu ungefär 50 minuter på mig att blogga, duscha, byta om och äta innan jag ska cykla bort till stadion. Så det får bli ett kort inlägg ;)

Idag fick jag till en timmes träning på gymmet. Först uppvärmning på löpbandet i 20 minuter och sedan styrka för rygg, triceps och ben. Har ju styrketränat ganska lite de senaste veckorna, så det var riktigt kul att lyfta skrot idag! Fast det märks förstås att jag tappat lite rent styrkemässigt.

3 kommentarer:

Snorkkis sa...

Fast det som är bra med styrkan tycker jag är att man faktiskt är tillbaka där man slutade ganska snabbt. Ha en bra helg!

Andrej sa...

Bra jobbat - effektiva minuter :-)

BoelMaria sa...

Snorkkis: Tack! Det ska jag ha!
Andrej: Tack! Ja, det känns ganska effektivt.